W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać reklamacji w postaci:

    1. doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,
    2. wymianę na nowy,
    3. stosownego obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy i Towaru) w przypadku kiedy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

WAŻNE! Klient traci możliwość reklamowania towarów, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.

Do tego czasu należy zgłosić mailowo Sprzedawcy zamiar reklamacji towaru poprzez wypełnienie, podpisanie i przesłanie skanu formularza reklamacji towaru (pobierz formularz) na adres zamówienia@zombiedash.pl. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie na adres pocztowy Sprzedającego:

    Zombie Dash sp. z o.o.
    ul. Jaworzyńska 5/1
    00-634 Warszawa

Do towaru należy dołączyć oryginał wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji towaru oraz kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura). Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/ wymianie.

Sprzedawca w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania paczki z reklamowanym towarem, rozpatrzy reklamację towaru.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu reklamacji.

WAŻNE! Sprzedawca nie przyjmuje paczek za pobraniem oraz wysłanych przez paczkomat.

Rejestracja

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast Lub Reset hasła