Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Ukryj

Pomoc

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Jak dobrać odpowiedni rozmiar odzieży?

1. Każdy nasz produkt opatrzony jest podpowiedzią jak dobrać odpowiedni rozmiar. Informacja ta znajduje się przy opcji wyboru rozmiaru produktu pod linkiem: Jak dobrać rozmiar? Po kliknięciu na niego wyświetli się tabela z rozmiarami i rysunkiem pomocniczym.
2. Tabela rozmiarowa zawiera szczegółowe wymiary produktu dla każdego rozmiaru.
3. Rysunek pomocniczy wskazuje jak wymiary były mierzone na odzieży. Wymiary można porównać do wymiarów własnej odzieży lub do wymiarów ciała.

WAŻNE! Przy obwodzie pasa, klatki piersiowej, podane w tabeli wielkości są połową obwodu. Obwód pasa mierzony jest bez naciągania gumy. Dodatkowo spodnie posiadają sznurek do regulacji.

4. Po wybraniu odpowiednich wymiarów, należy z tabeli odczytać odpowiedni rozmiar.

Czy produkt można przed zakupem zobaczyć i przymierzyć?

Tak, prowadzimy ShowRoom Zombie Dash w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 5/1. Aby mieć pewność, że szukany przez Państwa produkt w odpowiednim rozmiarze jest dostępny, prosimy o kontakt pod nr. tel: 603 624 633 lub przez email: zamowienia@zombiedash.pl

Jaki jest całkowity koszt zakupu?

W przypadku sprzedaży wysyłkowej całkowity koszt zakupu to cena towaru (podane na stronie internetowej ceny są cenami brutto – zawierającymi podatek) + koszty przesyłki. Możliwy jest bezpłatny odbiór osobisty w naszej siedzibie w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 5/1, wówczas całkowity koszt zakupu wynosi cenę towaru podaną na stronie internetowej.

Jak są koszty przesyłki?

1. Przesyłka kurierska DPD Polska, płatność on-line – 14 zł,
2. Przesyłka kurierska DPD Polska, płatność przy odbiorze – 20 zł,
3. Odbiór osobisty – 0 zł,
4. Zamówienie powyżej 300 zł – przesyłka gratis.

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak. Przyjmujemy płatności gotówką i kartą.

Czy towar można odebrać osobiście?

Tak, dokładnie w ShowRoom Zombie Dash w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 5/1.

Czy dostarczają Państwo zamówienia zagranicę?

Tak. Koszty oraz czas zrealizowania są uzależnione od kraju. Wysyłka możliwa jest tylko po przedpłacie na konto lub opłaceniu zamówienie przez system płatności PayU, PayPal. Kraje, do których realizujemy zamówienia to:

Kraj Koszty przesyłki Czas dostawy
EU 1 15 € / 65 zł 5 dni roboczych
EU 2 20 € / 85 zł 7 dni roboczych

EU 1: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Słowacja, Słowenia, Węgry, Włochy (z wyłączeniem Watykanu, San Marino, Livigno23030), Wielka Brytania

EU 2: Bułgaria, Chorwacja, Finlandia, Grecja, Hiszpania (z wyłączeniem wysp kanaryjskich, Ceuty, Mellila), Portugalia, Rumunia, Szwecja

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Nie. Sklep Zombie Dash nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego zatwierdzeniu?

Korekta we wprowadzonych danych możliwa jest tylko do chwili nadania przesyłki z towarem do Klienta. W przypadku zauważenia błędu prosimy niezwłocznie skontaktować ze sprzedawcą pod nr. tel: 603 624 633 lub przez email: zamowienia@zombiedash.pl.

WAŻNE! Po nadaniu przesyłki nie ma możliwości zmiany zamówienia.

Ile mam czasu na wpłatę za złożone zamówienie?

Termin zapłaty za złożone zamówienie to 5 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę. Po upływie tego terminu sprzedawca może anulować zamówienie lub odstąpić od umowy, o czym poinformuje Klienta w formie wiadomości e-mail.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

Klient może wybrać jedną z następujących dostępnych form płatności:
1. płatność gotówką „za pobraniem”,
2. płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym,
3. płatność on – line:

a. płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności PayU, PayPal;
b. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy (dane podawane są w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia).

Na jakie dane zaadresować przelew?

Odbiorca:

Zombie Dash Sp. z o.o.
ul. Jaworzyńska 5/1
Warszawa 00-634
NIP: 7010406888

numer konta:
36 1140 2004 0000 3102 7515 6559

WAŻNE! W tytule przelewu koniecznie proszę wpisywać: numer zamówienia, imię i nazwisko

Brak powyższych danych może znacznie opóźnić wysłanie przesyłki. Podanie innego tytułu przelewu wydłuży realizację zamówienia!

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak, rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności on-line PayU (VISA, MasterCard).

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, ale podczas składania zamówienia należy podać taką informację i wszystkie niezbędne dane do jej wystawienia.

Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?

Przesyłki wysyłamy do 2 dni roboczych od zaksięgowania (nie wysłania) wpłaty przez Sprzedającego. Dostawa na terenie Polski na adres wskazany w formularzu zamówienia trwa do 2 dni roboczych, a zagranicę od 5 do 7 dni roboczych w zależności od kraju.

Złożono kilka zamówień, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, w takiej sytuacji należy bezzwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie nr. tel: 603 624 633 lub przez email: zamowienia@zombiedash.pl. Niezbędne będą numery zamówień. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem. Koszt dostawy będzie ponownie wyliczony.

Jak dostać z powrotem paczkę, której nie zdążono odebrać, i która wróciła już do nadawcy?

W tym przypadku należy skontaktować się ze sprzedawcą pod nr. tel: 603 624 633 lub przez email: zamowienia@zombiedash.pl. Paczka zostanie nadana po raz kolejny, ale koszty nieodebrania paczki i ponownego jej nadania pokrywa Klient tj. nie zostaną mu zwrócone koszty nadania pierwszej przesyłki i dodatkowo będzie zobowiązany zapłacić za kolejną przesyłkę.

Czy mogę wymienić towar, który okazał się na mały/ duży na inny rozmiar?

Tak. W tym przypadku należy zwrócić zamówiony towar i złożyć kolejne zamówienie.

WAŻNE! Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia wydania Klientowi towaru.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny.

WAŻNE! Termin na wymianę to 10 dni od dnia wydania Klientowi towaru.

Jak zwrócić zakupiony towar?

Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia wydania Klientowi towaru. Do tego czasu należy zgłosić mailowo Sprzedawcy zamiar wymiany lub zwrotu towaru poprzez wypełnienie, podpisanie i przesłanie skanu formularza zwrotu towaru (pobierz formularz) na adres zamówienia@zombiedash.pl. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Klientowi towaru, na adres pocztowy Sprzedającego:

Zombie Dash sp. z o.o.
ul. Jaworzyńska 5/1
00-634 Warszawa

Do towaru należy dołączyć oryginał wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu towaru oraz kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura). Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/ wymianie.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

WAŻNE! Sprzedawca nie przyjmuje paczek za pobraniem oraz wysłanych przez paczkomat.

Czy są produkty, które nie podlegają zwrotowi?

Tak, zwrotowi nie podlegają towary o indywidualnych właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez nim zamówieniu (własny napis, kolorystyka, alternatywne wymiary i in.).

Co zrobić, jeśli otrzymany towar okazał się niezgodny z zamówieniem?

W takim przypadku należy złożyć reklamację. Szczegółowy opis procedury znajduje się w kolejnym pytaniu „Jak zareklamować zakupiony towar?”

Jak zareklamować zakupiony towar?

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać reklamacji w postaci
1. doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę,
2. wymianę na nowy,
3. stosownego obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy i Towaru) w przypadku kiedy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

WAŻNE! Klient traci te uprawnienia, jeżeli przed upływem 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności Towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.

Do tego czasu należy zgłosić mailowo Sprzedawcy zamiar reklamacji towaru poprzez wypełnienie, podpisanie i przesłanie skanu formularza reklamacji towaru (pobierz formularz) na adres zamówienia@zombiedash.pl. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie na adres pocztowy Sprzedającego:

Zombie Dash sp. z o.o.
ul. Jaworzyńska 5/1
00-634 Warszawa

Do towaru należy dołączyć oryginał wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji towaru oraz kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura). Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą). Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/ wymianie.

Sprzedawca w ciągu 14 dni, od dnia otrzymania paczki z reklamowanym towarem, rozpatrzy reklamację towaru.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności PayU na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu reklamacji.

WAŻNE! Sprzedawca nie przyjmuje paczek za pobraniem oraz wysłanych przez paczkomat.

Do czego potrzebne są dane osobowe?

Dane osobowe wykorzystywane są przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy Zombie Dash sp. z o.o. w związku z realizacją zamówień i, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Zombie Dash. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy mogę zmieniać moje dane osobowe?

Tak. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych i możliwość ich sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.
Powierzone nam przez Klientów dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz inne dodatkowe informacje?

Dane firmy, a także wszelkie informacje na temat procedur postępowania oraz polityki sklepu znajdują się na stronach naszego sklepu www.zombiedash.pl.