Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Ukryj

Jak kupować?

Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

Zamówienie sporządza się poprzez wirtualne dodawanie towarów do koszyka. Skuteczne dodanie powoduje, iż w ikonie koszyka zmienia się wskaźnik towarów, a po wejściu w ikonę koszyka, towary znajdują się na liście zamówienia. Po skompletowaniu zamówienia należy przejść do zakładki „Do Kasy” lub „Zobacz koszyk i złóż zamówienie”, a następnie określić formę płatności i dostawy oraz podać adres dostawy zamówienia. Zatwierdzenie zamówienia odbywa się poprzez uaktywnienie wirtualnego przycisku – „Złóż zamówienie”.

WAŻNE! Do chwili uaktywnienia przycisku „Złóż zamówienie”, Klient ma możliwość jego modyfikowania poprzez system sprzedażowy sklepu internetowego. Po jego aktywowaniu możliwa jest korekta błędów we wprowadzonych danych, tylko do chwili nadania przesyłki z towarem do Klienta. Należy się wtedy niezwłocznie, najlepiej bezpośrednio (telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail), skontaktować ze sprzedawcą.

Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia woli zawarcia umowy sprzedaży towaru. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie przesłania na podany w zamówieniu adres e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.